Terms and conditions
VŠEOBECNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU ARMODINI SK (armodini.sk) PREDMET
Čl. 1. Tieto všeobecné podmienky majú za cieľ upraviť vzťahy medzi Mondopia OOD, IČ DPH: BG207277347 / SK4120837534, so sídlom a adresou vedenia: Bulv. Cár Osvoboditeľ 8, Sofia, Bulharsko, 1000, ďalej len krátko POSKYTOVATEĽ, a zákazníkmi, ďalej len POUŽÍVATEĽMI, platformy elektronického obchodu ARMODINI SK, ďalej len "ARMODINI SK".
ÚDAJE POSKYTOVATEĽA
Čl. 2. Informácie podľa Zákona o elektronickom obchode a Zákona o ochrane spotrebiteľa:
- Názov Poskytovateľa: Mondopia OOD
- Sídlo a adresa vedenia: Bulv. Cár Osvoboditeľ 8, Sofia, Bulharsko, 1000
- Adresa prevádzkovania činnosti a adresa na podávanie sťažností spotrebiteľmi: Bulv. Cár Osvoboditeľ 8, Sofia, Bulharsko, 1000
- Kontaktné údaje: support@armodini.sk
- Registrácia vo verejných registroch: IČ DPH: BG207277347 / SK4120837534
- Registrácia podľa Zákona o dani z pridanej hodnoty: BG207277347 / SK4120837534
- Registrácia v bulharskom Obchodnom registri: Mondopia OOD je zapísaná
Obchodnom registri vedenom Agentúrou pre registre Bulharskej republiky.
CHARAKTERISTIKA PLATFORMY
Čl. 3. ARMODINI SK je platforma elektronického obchodu, dostupná na internetovej adrese https://armodini.sk, prostredníctvom ktorej majú Používatelia možnosť uzatvárať zmluvy o kúpe a predaji a dodávke tovaru ponúkaného Poskytovateľom na platforme, vrátane:
- Prehliadanie a výber produktov s presným popisom, vlastnosťami a cenami.
- Vykonanie registrácie a vytvorenie profilu na prehliadanie internetového obchodu Poskytovateľa a využívanie doplnkových informačných služieb.
- Prehliadanie produktov, ich vlastností, cien a podmienok dodania.
- Uzatváranie zmlúv o kúpe a predaji a dodávke tovaru ponúkaného na platforme ARMODINI SK s Poskytovateľom.
- Zadávanie objednávok na tovar s platbou pri prevzatí na dobierku v momente prevzatia objednávky z ARMODINI SK.
- Prijímanie informácií o nových produktoch ponúkaných Poskytovateľom na platforme ARMODINI SK.
- Vykonávanie elektronických vyhlásení v súvislosti s uzatváraním alebo plnením zmlúv s Poskytovateľom prostredníctvom rozhrania stránky ARMODINI SK, dostupnej na internete.
- Byť informovaný o právach vyplývajúcich zo zákona, najmä prostredníctvom rozhrania platformy ARMODINI SK na internete.
- Využívanie práva na odstúpenie od zmluvy, ak je to možné, podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa.
Čl. 4. Poskytovateľ na platforme ARMODINI SK organizuje dodávku tovaru a garantuje práva Používateľov stanovené zákonom, v rámci dobrej viery, prijatých v praxi kritérií a podmienok spotrebiteľského alebo obchodného práva.
Čl. 5. (1) Používatelia uzatvárajú s Poskytovateľom na platforme ARMODINI SK zmluvu o kúpe a predaji tovaru na adrese https://armodini.sk. Zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku. (2) Zmluva sa považuje za uzatvorenú v okamihu odoslania potvrdenia objednávky Poskytovateľom elektronickou poštou na zadanú e-mailovú adresu. (3) Používatelia platia Poskytovateľovi na platforme ARMODINI SK odmenu za dodaný tovar v súlade s podmienkami stanovenými na platforme ARMODINI SK a týmito všeobecnými podmienkami. Odmena je vo výške sumy uvedenej na platforme ARMODINI SK za tovar objednaný Používateľom. (4) Dostupné spôsoby platby zahŕňajú:
- Platbu kartou (Visa, Mastercard atď.) – spracovávané prostredníctvom systému PayU
- Platba pomocou BLIK
- Platba na dobierku (hotovosť pri prevzatí objednávky)
(5) Platba za dodanie sa riadi podľa informácií zverejnených na platforme ARMODINI SK. (6) My a naši platobní partneri sme povinní zabezpečiť bezpečnosť platobných informácií našich zákazníkov.
Čl. 6. (1) Používateľ a Poskytovateľ na platforme ARMODINI SK súhlasia, že všetky vyhlásenia medzi nimi v súvislosti s uzatvorením a plnením kúpnej zmluvy môžu byť vykonané elektronicky a prostredníctvom elektronických vyhlásení v zmysle Zákona o elektronickom dokumente a elektronickom podpise a čl. 11 Zákona o elektronickom obchode. (2) Predpokladá sa, že elektronické vyhlásenia vykonané Používateľmi na webovej stránke sú vykonané osobami uvedenými v údajoch poskytnutých Používateľom pri zadávaní objednávky. (3) Poskytovateľ sa zaväzuje zaslať potvrdenie o prijatí objednávky e-mailom.
OBJEDNÁVKY CEZ ARMODINI SK
Čl. 7. (1) Vyplnením svojich údajov v objednávkovom formulári a kliknutím na tlačidlo "Odoslať" Používateľ vyhlasuje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami, súhlasí s ich obsahom a zaväzuje sa ich bezpodmienečne dodržiavať. (2) Poskytovateľ potvrdí objednávku zadanú Používateľom prostredníctvom e-mailu. Vytvorí sa účet Používateľa a medzi ním a Poskytovateľom vznikajú zmluvné vzťahy. (3) Zadaním objednávky sa Používateľ zaväzuje poskytnúť pravdivé a aktuálne údaje.
TECHNICKÉ KROKY NA UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY
Čl. 8. (1) Používatelia využívajú hlavne rozhranie stránky Poskytovateľa na platforme ARMODINI SK na uzatváranie zmlúv o kúpe a predaji tovaru ponúkaného poskytovateľmi na platforme ARMODINI SK. (2) Má sa za to, že Používateľ akceptoval tieto všeobecné podmienky odoslaním objednávkového formulára. (3) Po zadaní objednávky Používateľ dostane potvrdenie elektronickou poštou, čo sa rovná uzatvoreniu zmluvy.
Čl. 9. Používatelia uzatvárajú zmluvu o kúpe a predaji tovaru na platforme ARMODINI SK podľa nasledujúceho postupu:
- Vstup do systému zadávania objednávok na platforme ARMODINI SK.
- Vstup na stránku s objednávkovým formulárom (https://armodini.com/wp/orderonline/)
- Poskytnutie potrebných údajov na individualizáciu Používateľa ako zmluvnej strany. Výber požadovaného množstva produktu, ktoré si Používateľ chce objednať.
- Potvrdenie objednávky kliknutím na tlačidlo "Odoslať".
- Potvrdenie prijatia objednávky Poskytovateľom e-mailom.
OBSAH ZMLUVY
Čl. 10. (1) Poskytovateľ môže zorganizovať dodávku objednaného tovaru na základe samostatných kúpnych zmlúv súčasne a spolu. (2) Práva Používateľov v súvislosti s dodaným tovarom sa uplatňujú samostatne pre každú kúpnu zmluvu. Uplatnenie práv vo vzťahu k jednému dodanému tovaru nemá vplyv na kúpne zmluvy iného tovaru. Ak má Používateľ postavenie spotrebiteľa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa, uplatnenie práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy určitého tovaru nemá vplyv na kúpne zmluvy iného tovaru dodaného spotrebiteľovi. (3) Poskytovateľ poskytuje záruku na dobu 2 rokov v súlade s predpismi EÚ, týkajúcu sa vád tovaru existujúcich pri prevzatí.
Čl. 11. Pri uplatňovaní práv z kúpnej zmluvy je Používateľ povinný presne a jednoznačne uviesť zmluvu a tovar, vo vzťahu ku ktorému práva uplatňuje.
Čl. 12. Používateľ môže zaplatiť cenu za samostatné kúpne zmluvy jednorazovo pri dodaní objednávky.
OSOBITNÉ USTANOVENIA VZŤAHUJÚCE SA NA OSOBY, KTORÉ MAJÚ POSTAVENIE SPOTREBITEĽA V ZMYSLE ZÁKONA O OCHRANE SPOTREBITEĽA
Čl. 13. Pravidlá tohto oddielu VII týchto všeobecných podmienok sa vzťahujú výlučne na Používateľov, u ktorých na základe údajov poskytnutých pri uzatváraní kúpnej zmluvy na ARMODINI SK možno usúdiť, že sú Spotrebiteľmi v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa, Zákona o elektronickom obchode a/alebo Smernice Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ z 25. októbra 2011.
Čl. 14. (1) Hlavné vlastnosti tovaru ponúkaného Poskytovateľom na platforme ARMODINI SK sú definované v zverejnených informáciách na platforme ARMODINI SK. (2) Cena tovaru, vrátane všetkých daní a poplatkov, je stanovená Poskytovateľom na platforme ARMODINI SK a zverejnená na stránke objednávok na ARMODINI SK. (3) Spôsoby platby, dodania a plnenia zmluvy sú definované v týchto všeobecných podmienkach a informáciách poskytnutých Používateľovi prostredníctvom mechanizmov na platforme ARMODINI SK. (4) Informácie poskytované Používateľom podľa tohto článku sú aktuálne v čase ich zobrazenia na platforme ARMODINI SK pred uzatvorením kúpnej zmluvy. (5) Používatelia súhlasia, že všetky požadované informácie podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa môžu byť poskytnuté prostredníctvom rozhrania platformy ARMODINI SK alebo e-mailom.
Čl. 15. Vrátenie tovaru (1) Ak zakúpený produkt nespĺňa Vaše očakávania, môžete ho vrátiť do 14 dní od prijatia, za predpokladu, že spĺňa nasledujúce požiadavky:
Tovar musí byť vrátený v pôvodnom obchodnom stave, bez známok používania. Po prijatí a kontrole produktu, či spĺňa podmienky vrátenia, vrátime peniaze rovnakým spôsobom, akým bola vykonaná platba. V prípade platby na dobierku, prosíme, uveďte číslo bankového účtu, na ktorý vrátime peniaze. (2) Dôležité informácie týkajúce sa vrátenia tovaru:
Zákazník hradí náklady na prepravu vráteného tovaru. Pre začatie procesu vrátenia, prosíme, pošlite e-mail na adresu support@armodini.sk , ktorý bude obsahovať číslo objednávky. Môžete použiť formulár na vrátenie tovaru z našich Obchodných podmienok, ale nie je to nevyhnutné. Po prijatí žiadosti Vám poskytneme adresu pre spätné odoslanie. (3) Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete pomoc, kontaktujte nás na e-mailovej adrese: support@armodini.sk . Sme tu, aby sme Vám pomohli!
Čl. 16. Dodanie
(1) Dodanie objednaného tovaru na platforme ARMODINI SK sa uskutočňuje prostredníctvom profesionálnych kuriérskych spoločností.
(2) Podrobné informácie o dostupných možnostiach dodania, vrátane:
- Názvu kuriéra
- Približného času dodania (v dňoch)
- Nákladov na dopravu (vypočítavaných automaticky počas procesu zadávania objednávky)
nájdete na vyhradenej stránke Doprava a vrátenie tovaru.
(3) Maximálny čas dodania objednávky je 10 kalendárnych dní od dátumu zadania objednávky, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.
(4) Ak Poskytovateľ nie je schopný zrealizovať objednávku z dôvodu nedostatku objednaného tovaru, zaväzuje sa informovať o tejto skutočnosti Spotrebiteľa do 2 pracovných dní a vrátiť prípadne zaplatené sumy v čo najkratšom možnom termíne.
REKLAMÁCIE
Čl. 17. (1) V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí, vád alebo problémov so zakúpeným tovarom, majú Používatelia právo podať reklamáciu. Týka sa to okrem iného nasledujúcich prípadov: Výrobné vady tovaru. Chýbajúce prvky alebo časti tovaru. Nesprávny tovar doručený, líšiaci sa od objednaného. Poškodenie tovaru vzniknuté počas prepravy. (2) Reklamáciu je možné podať prostredníctvom:
kontaktného formulára dostupného na našej webovej stránke, alebo priamo odoslaním e-mailu na adresu support@armodini.sk . (3) Po prijatí reklamácie vynaložíme maximálne úsilie, aby sme dôkladne analyzovali nahlásený problém a vyriešili ho čo najrýchlejšie, v rámci našich možností a platných právnych predpisov. (4) Reklamácie je potrebné nahlásiť do 30 dní od dátumu prijatia tovaru. (5) V závislosti od nahláseného problému, Používateľ si môže vybrať jednu z nasledujúcich možností riešenia:
Výmenu produktu za nový, bez vád. Vrátenie tovaru a vrátenie peňazí. (6) Vrátenie tovaru v rámci reklamácie je možné za predpokladu:
Zachovania jeho dobrého obchodného stavu (tovar nesmie byť poškriabaný, poškodený alebo zlomený). Absencie poškodení vyplývajúcich z nesprávneho používania. Zachovania pôvodného obalu a etikety. (7) Proces vybavenia reklamácie a riešenia problému sa realizuje bezodkladne a odpoveď alebo riešenie by mali byť Používateľovi poskytnuté do 14 dní od prijatia žiadosti.
PLNENIE ZMLUVY
Čl. 18. (1) Poskytovateľ na platforme ARMODINI SK organizuje dodanie a odovzdanie tovaru Spotrebiteľovi prostredníctvom príslušného kuriéra v lehote stanovenej v zmluve. (2) Ak lehota uvedená v ods. 1 nebola výslovne dohodnutá medzi stranami pri uzatváraní zmluvy, Poskytovateľ organizuje dodanie a odovzdanie v lehote 10 dní.
Čl. 19. (1) Používateľ má právo skontrolovať tovar v momente dodania a prevzatia a, ak nespĺňa požiadavky, okamžite o tom informovať Poskytovateľa na platforme ARMODINI SK. (2) Ak Používateľ neinformuje Poskytovateľa na platforme ARMODINI SK podľa ods. 1, tovar sa považuje za akceptovaný ako vyhovujúci požiadavkám, s výnimkou skrytých vád.
Čl. 20. Poskytovateľ na platforme ARMODINI SK nie je povinný zabezpečiť servis pre tovar.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Čl. 21. Poskytovateľ prijal a dodržiava Zásady ochrany osobných údajov spoločnosti Mondopia OOD, ktoré spĺňajú požiadavky Všeobecného nariadenia o ochrane údajov 2016/679 (GDPR). Spolu so Zásadami ochrany osobných údajov bol vytvorený samostatný dokument – Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov spoločnosti Mondopia OOD (Poskytovateľa), ktorý jednoduchým a jasným spôsobom predstavuje požiadavky Všeobecného nariadenia o ochrane údajov a práva spotrebiteľov (používateľov).
Čl. 22. Prijatím týchto podmienok Používateľ vyhlasuje, že sa oboznámil so Zásadami ochrany osobných údajov spoločnosti Mondopia OOD a Informáciami týkajúcimi sa ochrany osobných údajov zákazníkov spoločnosti Mondopia OOD, zverejnenými na webových stránkach spoločnosti.
ZMENA A PRÍSTUP K VŠEOBECNÝM PODMIENKAM
Čl. 23. (1) Tieto podmienky môžu byť zmenené Poskytovateľom na platforme ARMODINI SK. (2) Poskytovateľ na platforme ARMODINI SK a Používateľ sa dohodli, že akékoľvek doplnenia a zmeny týchto podmienok budú mať účinnosť voči Používateľovi v jednom z nasledujúcich prípadov:
- po ich zverejnení na webovej stránke Poskytovateľa na platforme ARMODINI SK a ak Používateľ nepodá námietku do 14 dní od ich zverejnenia;
- po ich akceptovaní Používateľom prostredníctvom zadania objednávky u Poskytovateľa na platforme ARMODINI SK.
Čl. 24. Poskytovateľ zverejňuje tieto podmienky na adrese https://armodini.sk/pages/terms-and-conditions spolu so všetkými ich doplneniami a zmenami.
UKONČENIE ZMLUVY
Čl. 25. Tieto podmienky a zmluva medzi Používateľom a Poskytovateľom na platforme ARMODINI SK zanikajú v nasledujúcich prípadoch:
- V prípade likvidácie alebo úpadku jednej zo zmluvných strán;
- na základe vzájomnej písomnej dohody strán;
- v prípade objektívnej nemožnosti jednej zo zmluvných strán plniť svoje záväzky;
- v prípade zabavenia alebo zapečatenia zariadenia štátnymi orgánmi.
Čl. 26. Poskytovateľ má právo podľa vlastného uváženia, bez predchádzajúceho upozornenia a bez náhrady škody, jednostranne ukončiť zmluvu, ak zistí, že Používateľ používa platformu ARMODINI SK v rozpore s týmito podmienkami, právnymi predpismi Bulharskej republiky, všeobecne prijatými morálnymi normami alebo všeobecne prijatými pravidlami a praxou v elektronickom obchode. Zmenu textu z "Republiki Bułgarii" na "Slovenskej republiky" netreba, lebo sa odvolavame na sidlo dodavatela, ktory sidli v Bulharsku.
ZODPOVEDNOSŤ
Čl. 27. Používateľ sa zaväzuje odškodniť a zbaviť zodpovednosti poskytovateľov na platforme ARMODINI SK a Poskytovateľa v prípade súdnych nárokov a iných požiadaviek tretích strán (bez ohľadu na to, či sú opodstatnené alebo nie), za všetky škody a náklady (vrátane poplatkov za právne zastúpenie a súdnych trov), vyplývajúce z alebo súvisiace s (1) neplnením akéhokoľvek záväzku vyplývajúceho z tejto zmluvy, (2) porušením autorských práv, práv výrobcu, práv na vysielanie alebo iných práv duševného alebo priemyselného vlastníctva, (3) nezákonným prevodom práv udelených Používateľovi na iné osoby, na obdobie a za podmienok zmluvy, a (4) falošným vyhlásením o existencii alebo neexistencii postavenia spotrebiteľa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa.
Čl. 28. Poskytovateľ nezodpovedá v prípade zásahu vyššej moci, náhodných udalostí, problémov na internete, technických problémov alebo iných objektívnych príčin, vrátane nariadení príslušných štátnych orgánov.
Čl. 29. (1) Poskytovateľ nezodpovedá za škody spôsobené Používateľom tretím stranám. (2) Poskytovateľ nezodpovedá za majetkovú alebo nemajetkovú ujmu, vrátane ušlého zisku alebo vzniknutých škôd Používateľom v súvislosti s používaním alebo nepoužívaním platformy ARMODINI SK a uzatváraním kúpnych zmlúv s Poskytovateľom. (3) Poskytovateľ nezodpovedá za čas, počas ktorého bola platforma nedostupná z dôvodu vyššej moci. (4) Poskytovateľ nezodpovedá za škody vyplývajúce z komentárov, názorov a publikácií pod produktmi, novinkami a článkami na platforme ARMODINI SK.
Čl. 30. (1) Poskytovateľ nezodpovedá v prípade prelomenia bezpečnostných opatrení technického vybavenia a následnej straty informácií, šírenia informácií, prístupu k informáciám, obmedzenia prístupu k informáciám a iných podobných dôsledkov. (2) Poskytovateľ nezodpovedá v prípade uzatvorenia kúpnej zmluvy, poskytnutia prístupu k informáciám, straty alebo zmeny údajov, ktoré nastali v dôsledku falošného overenia tretej strany, ktorá sa vydáva za Používateľa, ak z okolností vyplýva, že táto osoba je Používateľ.
Čl. 31. Cookies: Z času na čas môže byť na Váš osobný počítač odoslaná informácia, ktorá nám umožní Vašu identifikáciu. Takáto informácia sa zvyčajne nazýva „cookies“. Tým, že nám ukazuje, kedy a ako naši návštevníci používajú túto stránku, nám táto informácia môže pomôcť v ďalšom zlepšovaní našej stránky. Tieto „cookies“ použijeme výlučne na prehliadanie informácií na Vašom pevnom disku, ktoré tam boli umiestnené prostredníctvom „cookie“ z našej stránky. Používanie takýchto „cookies“ je v odvetví štandardom a používa sa na mnohých webových stránkach. Tieto „cookies“ sú uložené na Vašom osobnom počítači, a nie na webovej stránke. Ak si neželáte prijímať „cookies“ alebo chcete byť informovaný o ich umiestnení, môžete si nakonfigurovať svoj prehliadač tak, aby tieto činnosti vykonával, ak takúto možnosť ponúka. Pre informácie o pravidlách a požiadavkách týkajúcich sa zverejňovania recenzií, navštívte stránku Zásady pre recenzie.
TAJEMNICA HANDLOWA
Čl. 32. (1) Používateľ a Poskytovateľ na platforme ARMODINI SK sa zaväzujú navzájom chrániť svoje práva a oprávnené záujmy a chrániť svoje obchodné tajomstvá, ktoré sa im stali známymi v priebehu plnenia zmluvy a týchto podmienok. (2) Používateľ a Poskytovateľ sa zaväzujú, počas trvania a po ukončení platnosti zmluvy, nezverejňovať písomnú ani ústnu korešpondenciu vedenú medzi nimi. Za zverejnenie sa môže považovať publikovanie korešpondencie v tlačených a elektronických médiách, na internetových fórach, súkromných alebo verejných webových stránkach atď.
Čl. 33. V prípade rozporu medzi týmito všeobecnými podmienkami a ustanoveniami osobitnej zmluvy medzi Poskytovateľom na platforme ARMODINI SK a Používateľom, majú prednosť ustanovenia osobitnej zmluvy.
Čl. 34. Prípadná neplatnosť ktoréhokoľvek z ustanovení týchto všeobecných podmienok nevedie k neplatnosti celej zmluvy.
Čl. 35. V otázkach neupravených v tejto zmluve, súvisiacich s jej plnením a výkladom, sa uplatňujú právne predpisy Bulharskej republiky. (Zachovávame, lebo sa odvolávame na sídlo spoločnosti.)
Čl. 36. Tieto všeobecné podmienky platia pre všetkých Používateľov platformy ARMODINI SK.
PODMIENKY KOPÍROVANIA INFORMÁCIÍ
Čl. 37. Všetky informácie zverejnené na platforme ARMODINI SK sú vlastníctvom spoločnosti Mondopia OOD, vrátane fotografií a popisov produktov. Internetový obchod udeľuje vlastníkom iných webových stránok a používateľom právo zverejňovať odkazy na online platformu https://armodini.sk.
Čl. 38. Je zakázané kopírovať texty a fotografie z https://armodini.sk a umiestňovať ich na iné webové stránky a internetové obchody bez písomného súhlasu spoločnosti Mondopia OOD.
Príloha č. 1 – Informácie týkajúce sa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy
Informácie týkajúce sa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy
Štandardné pokyny pre odstúpenie od zmluvy:
Právo na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov.
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie je 14 dní odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba, iná ako dopravca, prevezmete tovar.
Pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy nás musíte informovať prostredníctvom e-mailu na adrese support@armodini.sk o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy, a to jednoznačným vyhlásením.
Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy postačuje, ak odošlete informáciu týkajúcu sa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Dôsledky odstúpenia od zmluvy.
V prípade odstúpenia od tejto zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré sme od Vás prijali za zakúpené produkty.
Budete musieť znášať priame náklady na vrátenie tovaru.
Zodpovedáte len za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
Príloha č. 2 – Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy
Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy: (vyplňte a odošlite tento formulár len vtedy, ak si želáte odstúpiť od zmluvy a odošlite ho na adresu support@armodini.sk )
- Komu (meno a priezvisko obchodníka, jeho geografická adresa a, ak je to relevantné, jeho číslo faxu a e-mailová adresa vyplní obchodník):
- Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy, ktorú som/sme* uzavrel/uzavreli* na nákup nasledujúceho tovaru*/na poskytnutie nasledujúcej služby*
- Objednané dňa*/prijaté dňa*
- Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov
- Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov
-
Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov (iba ak sa tento formulár zasiela v papierovej podobe)
Dátum: 27.02.2025
––––––––––––––––––